HTML

Álombálom

Friss topikok

Linkblog

Mi is?

2009.03.15. 17:08 kakaóspalacsinta

Mert mid is akartam lenni Neked?A segítőd,ki melletted áll és támogat.Őrangyalod,ki megóv a bajtól.Pajzsod,ki felveszi helyetted a támadásokat,kardod,mely mindig érted harcol.Érted.Lettem volna társad az életben,barátod a nehéz pillanatokban,tettestársad a gonosz csínyekben.Gazdád lettem volna,parancsolód,ki büszkén,kevélyen harsogná a világnak sikereid fényében fürdőzve,hogy az övé vagy,s ki szégyenkezett volna helyetted is és őrjöngött volna hibáid miatt.S tulajdonod is lettem volna,ki csak téged szolgált volna,minden tettét érted tette volna,önzetlenül,tisztán.Érted.Szerelmed lettem volna,kit a Sors egész életre Neked ítél.Szenvedélyes szeretőd,ki lankadatlanul csak érted ég.Érted.Esküdt ellenségedként megkeseríteném életed.Lennék kiegészítésed és teljes ellentéted.Egyetlen szavadra azzá alakulnék,akit csak szeretnél.Bárkid lehetnék.Lehettem volna…Ha akarod…

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alombalom.blog.hu/api/trackback/id/tr951003817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

areményrabja 2010.03.30. 20:43:30

Szia
google dobta ki ezt a blogot nekem.
Ez a mű engem nagyon megfogott, mert...régebben énis ugyan ezt írhattam volna egy lány miatt... de sajnos nem volt kellő írói vénám hozzá.
szerettem azt az angyalt, és miután elváltunk,nem akart csitulni az érzés.Ez az írás pont az akkori gondolataimat vetíti papírra (dokumentumba)Nagyon tetszik.
Szívesen ismerkednék veled e-mail formájában.(persze ha ez neked nem okoz terhet)
aremenyrabja@citromail.hu
ha esetleg nem kívánsz élni a lehetőséggel, akkor bocsánat a zavarásért
süti beállítások módosítása